CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18, 2011

kesedihan itu menjelma lagi


ya..mungkin benar kata orang cinta itu buta. baru sekejap aku merasai betapa indah n nikmatnya cinta, malah sakit..andai engkau mengetahui n menyelami perasaan ini, mesti kau xkan buat macamni.. betapa sakit n pedih nya bila putus cinta.MASYAALLAH..sakitnya bila hati ini sering dimainkan n dilukai..setelah aku berkorban hnya untuk menyintai ko..

setelah aku setia selama ini..penantianku serta kesetiaanku diabaikan..sesungguhnya aku tidak mengerti mengapa aku sering disakiti.mungkin ALLAH ingin menguji ku..sesungguhnya aku redha atas apa yg telah terjadi..moga kau bahagia bersama insan ang kau pilih..n janganlah kau berpatah balik..teruskanlah...n biarkan aku mengalah n pergi serta membawa luka yang lara serta kenangan kita bersama selama ini.

.terima kasih kerana memberikan aku peluang untuk mencintaimu, menyelami hatimu..biarpun sekejap..akanku simpan n genggam erat2 kenangan kita bersama biarpun hati ini hancur..sesungguhnya mencintaimu adalah yg terindah dalam hidupku..selamat tinggal sayang...

0 comments:

Post a Comment